  • Data: 2005-12-06 23:08:47
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Nick<n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aby poruszyć dany temat trzeba znać inne wątki a nie użalać się nad losem (niby
    nie sprawiedliwym)
    A może tak babcia przejżała na oczy i się zdenerwowała twoim postępowaniem.
    I tak możemy pisać i pisać.
    JA ci Kaśka życzę abyś załatwiła to szybko i znalazła sobie kąt do spokojnj
    ciązy A propo a gdzie rodzice twojego chłopaka - on za granicą i co nikt ci z
    jego strony nie może pomóc. A być dorosłym nie polega na ciązy. A co na to
    szkoła do której chodzi.
    A rada: jak wcześniej pisałem /am/ idź do spółdzielni tam będziesz wiedziała
    więcej o statucie i prawach spółdzielni.

    -> http://usenet.pomocprawna.info