    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie
    Date: Mon, 02 May 2005 16:04:53 -0500

    MMarta wrote:
    > Witam.
    > Moja bratowa wyprowadziła się od brata (mieszkającego z rodzicami) ponad rok
    > temu. Wraz z facetem wynajęli mieszkanie i zamieszkali razem. Od kilku
    > miesięcy brat jest pod rozwodzie. Była bratowa nadal mieszka w wynajętym
    > mieszkaniu, ale bez faceta.
    > Czy to prawda, że w przypadku wypowiedzenia wynajmu, mój brat będzie musiał
    > zapewnić jej mieszkanie? Nadmieniam, iż rozwód był bez orzekania o winie.
    > Pozdrawiam.
    > M.

    A nimy dlaczego brat ma jej coś zapewniać?
    Może jest coś, czego nie napisałaś.
    Do kogo oficjalnie należy mieszkanie gdzie mieszka brat? do rodzciów,
    czy do brata?

    Jeżeli brat mieszka z rodzicami, a bratowa nadal jest tam zameldowana
    mimo, że tam nie mieszka, to wymeldujcie ją w trybie administracyjnym,
    żeby nie było, że nagle wam różne dziwne typy do domu zaczynają
    przychodzić bo jej oficjalny adres jest na mieszkanie rodziców.