  • Data: 2005-05-12 14:29:18
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: "MMarta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Faktycznie, trochę zagmatwałam :) Spróbuję jeszcze raz i krótko.

    Rodzice mają domek jednorodzinny. Trzy pomieszczenia na zasadzie umowy
    użyczenia przekazali synowi. Ponad rok temu bratowa wraz z dziećmi
    wyprowadziła się i wynajęła z kochankiem mieszkanie. Od kilku miesięcy brat
    jest po rozwodzie (bez orzekania o winie), natomiast związek jego eks się
    rozpadł. Właściciel wynajętego przez nią mieszkania oznajmił, że do 15
    czerwca moja była bratowa ma się wyprowadzić.
    W takiej sytuacji ona stwierdziła, że zamierza wrócić i zamieszkać w jednym
    z pomieszczeń użytkowanych przez brata. Nadmieniam, że nadal jest
    zameldowana, ponieważ odmawiała wymeldowania się, a rodzice nie byli na tyle
    operatywni, by to załatwić.
    Czy w takiej sytuacji brat musi ją przyjąć do mieszkania, które prawnie
    należy do rodziców? Czy w razie jej powrotu i zamieszkania "na jakiś czas"
    brat albo rodzice będą jej musieli w przyszłości zapewnić mieszkanie
    zastępcze?Jak to wygląda w świetle prawa?

    Chyba tym razem nie pomieszałam. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.