  • Data: 2008-09-03 13:28:20
    Temat: Re: wyjazd na droge jednokierunkowa
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak brak?
    > a za ta brame to sie teleportowales, czy moze masz jakis wjazd z innej
    > ulicy?
    > jesli nie, to wjezdzajac na swoje podworko musiales widziec znaki

    Poza tym znak D-3 jest znakiem informacyjnym - "oznacza początek lub
    kontynuację drogi lub jezdni, na której ruch odbywa się w jednym kierunku".

    czy takie sformulowanie rodzi jakies nakazy czy zakazy?
    bo w prawie (o r.d.) na temat takich drog jest mowa tylko o zakazie
    zawracania.

    inna sprawa - przyjezdza do mnie wujek, daje mu kluczyki, wyjedzie 'pod
    prad' nie widzac zadnego znaku.

    gacek