  • Data: 2008-09-04 16:12:14
    Temat: Re: wyjazd na droge jednokierunkowa
    Od: " Idiom" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał(a):

    > Wjechała żona, a ja wyjechałem. I już jest podstawa do nieprzyjęcia
    mandat
    > u. No
    > przecież sąd nie będzie mi kazał przed wyruszeniem w drogę oglądac
    ulicy
    > na

    Idąc tym tokiem rozumowania, każdy samochód zaparkowany przy ulicy
    jednokierunkowej ma prawo ruszyć pod prąd. Bo przecież sąd nie bedzie kazał
    przed wyruszeniem w drogę lecieć do najbliższego skrzyżowania, żeby
    sprawdzić czy ulica jest jednokierunkowa.

    > piechotę z jednej i drugiej strony w myśl maksymy "Ignorantia iuris
    nocet".

    Jesteś pewien, że chciałeś się podeprzeć cytatem, że nieznajomość prawa
    szkodzi? W przypadku sytuacji, gdy chcesz niewiedzą co do charakteru drogi
    usprawiedliwić wykroczenie?

    pozdr

    Monika