  • Data: 2008-09-06 06:44:13
    Temat: Re: wyjazd na droge jednokierunkowa
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Idiom" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g9mn9t$bn$1@inews.gazeta.pl...
    > gacek <g...@w...pl> napisał(a):
    > nakazany kierunek jazdy (opcjonalnie)
    > ustąp pierwszeństwa przejazdu?
    >
    > bo każdy wyjazd z podwórka, wyasfaltowany, może wygladać jak ulica?

    no niby tak, ale....
    ja nie wiem co jest za wjazdem pod budynkiem.... moze jest dalej droga?
    Nie raz spotyka sie przejazd pod budynkiem na normalnej drodze i co? to tez
    jest wtedy wyjazd z podwórka?
    Natomiast wiekszosc znanych mi wyjazdów z podwórek na droge jednaokierunkowa
    jest jednak oznakowana...Wlasnie po to by uniknac nieporozumien. Nie mówie
    tu o wyjezdzie z parkingu bezposrednio na droge jenokierunkowa czy o
    wyjezdzie np z podwórka domku jednorodzinnego bezposrednio na droge
    jenokierunkowa. Mówie o wyjezdzie, który nie jest juz taki jednoznaczny

    Easy