  • Data: 2008-09-03 19:07:41
    Temat: Re: wyjazd na droge jednokierunkowa
    Od: " Idiom" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gacek <g...@w...pl> napisał(a):

    > powiedzialbym ze jednak widze pewne roznice w stosunku do mojej sytuacji.
    >
    > z glownej ulicy wjezdzam na podworko, ktore sluzy jako dojazd do
    > kolejnych 2 dzialek. gdyby to bylo wyasfaltowane - powiedzialbys ulica,
    > skrzyzowanie.

    A ja bym powiedziałA, że tych różnic zbyt wiele nie ma. Nawet jeżeli dojazd
    do posesji sobie we własnym zakresie wyasfaltujesz i zrobisz na nim nawet
    rondo, to nie zmieni to faktu, że nie jest to droga publiczna.

    A nie brakuje Ci tam znaku, który określałby, że musisz ustąpić
    pierwszeństwa przejazdu nadjeżdżającym drogą z lewej? Traktujesz to miejsce
    jak skrzyżowanie dróg równorzędnych czy jednak raczej nie?

    Oczekujesz, że przy każdej bramie zostaną postawione następujące znaki:

    nakazany kierunek jazdy (opcjonalnie)
    ustąp pierwszeństwa przejazdu?

    bo każdy wyjazd z podwórka, wyasfaltowany, może wygladać jak ulica?

    pozdr

    Monika