  • Data: 2013-04-14 15:34:56
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Zenon Kluska wrote:
    > Ostatnio głośno zrobiło się o przymusie informowani o ciasteczkach na
    > stronach www za sprawą wymogów UE i odnośnie spraw tego dotyczących mam
    > pytania a dokładniej o ich legalność.
    >
    > 1. Od wczoraj serwis Youtube wprowadził utrudnienie dla posiadaczy
    > starszych przeglądarek w postaci nie wyświetlania miniatur obrazków przy
    > linkach do filmów.
    >
    > 2. Podobnie serwis Allegro zastosował ten sam numer co Youtube, tylko że
    > dla przeglądarek które mają wyłączoną obsługę ciasteczek (plików cookies)
    >
    > Z podobnymi celowymi praktykami spotykałem się nie raz i kontaktowałem
> [...]

    Wyobraz sobie, ze zrobiles sobie jakas strone www, ktora to stala sie
    popularna. I nagle dostajesz maila, ze jak nie wstawisz na twojej
    wlasnej stronie linkow do wyswietlanych miniatur to bedziesz musial
    zaplacici wielomilionowe odszkodowanie i jeszcze pojdziesz siedziec?

    I do jakich wnioskow doszedles?