    From: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: www i ciasteczka
    Date: Sun, 14 Apr 2013 01:17:49 +0200

    > Pewnie mają jakieś * w swoim regulaminie, że wyrażasz na
    > "coś tam" zgodę. Przeczytaj, mnie się nie chce.

    Nie, nie mają czegoś takiego w regulaminie.
    W regulaminie mogą umieścić wszystko, ale regulamin nie stanowi prawa,
    dlatego pytam na forum PRAWO, czy tamie zagrywki serwisów www są legalne?
    Jeśli nie to jakie ustawy naruszają?
    Gdzie są ci pazerni, żadni sukcesu i pieniędzy prawnicy, którzy wygrają dla
    mnie odszkodowania w milionach dolarów?