    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wtargnięcie do mieszkania i wymiana zamków - pilne!
    Date: Tue, 13 Jan 2009 18:24:52 -0600

    e...@g...com wrote:
    > otóz moi drodzy sprawa na chwile obecna wyglada nastepująco:
    > poszlam na policje po pomoc w dostaniu sie do mieszkania. niestety
    > przemily dyzurny(sic!) raczyl spuscic mnie na drzewo i powiedzial ze
    > moge tam wejsc. wkurzyl mnie bo nic a nic pomocny sie nie okazal.

    policja ci nie pomoże bo nie jest od tego.
    policji nic do tego i nie ma pojęcia jakie kto ma prawa do tego mieszkania.
    co najwyżej mogli ci asystować. co jak widać niżej zrobili.

    > postanowilam wrocic na komende i spisac jego dane zeby zlozyc skarge
    > na niego.

    bezcelowe.

    > przy okzaji zapytalam czy moge zlozyc zawiadomienie o
    > wlamaniu, wiec kazano mi poczekac. przyszedl pan z kryminalnej i
    > zaprosil mnie na rozmowe. po krotkiej wymianie zdań okazalo sie ze ta
    > psycholka jest znana policji z roznych innych przewałek. jakich? nie
    > wiem, ale w sumie nie obchodzi mnie to. wzial numer telefonu do niej i
    > zadzwonil, przekonal ja zeby przyjechala otwirzyc mieszkanie. no i
    > pojechalismy tam z asysta policji (sztuk 3). wchodzimy do mieszkania a
    > tu...ZONK!!

    no, teraz policja już bedzie miała co robić.

> [...]
    > majatku została tylko rama łozka, lampka nocna i lampa... nic wiecej.
    > nawet gacie mi zabrala.
    > menda jedna powiedziala ze wymienila zamki bo przyszla i mieszkanie
    > bylo juz w takim wlasnie stanie, ze niby ja to wywiozłam.
    > komisariat, zeznania i te wszystkie duperele.
    > dzis nocuje w hotelu bo nie mam dokąd isc... to jakas masakra jest...
    > jak dlugo bede czekac na rozwiazanie? nie wiem, co moge zyskac? tez
    > nie wiem... zabic taka krowe to mało. rece przy samej dupie powinni
    > ucinac za takie manewry. mam nadzieje ze nie oszaleje.

    w zasadzie od jutra masz gdzie mieszkać. tylko sobie jakiś materac kup.
    a potem szukaj innego mieszkania do wynajęcia i zobacz jak możesz
    wypowiedzieć tą umowę co masz.

    policja sprawe już ma zaczętą wiec nic więcje nie masz do roboty po za
    poilnowaniem żeby się policja nie obijała.

    osobną sprawą jest odzyskanie kasy za hotel. pozostaje ci sprawa cywilna.
    w zasadzie tani adwokat też by poszedł na jej koszt, wiec jak bym się
    pospacerował do jakiegoś. nie będziesz musiała spedzać godzin na
    zastanawianime się, co tu do sądu napisać, lepiej ten czas poświęcić na
    dobre solarium.