  • Data: 2006-02-06 15:02:08
    Temat: Re: wspólnosć małżeńska - proszę o poradę
    Od: magda<j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję za informację!!! A jeżeli chodzi o współwłasność, to mojemu
    mężowi należy się 1/8 gruntu, jego dwie siostry maja równiez po 1/8 a teściowa
    5/8. Tesciowa na tej działce wystawiła dom i w akcie własności tylko ona jest jego
    właścicielem, my zrobilismy projekt i dobudowaliśmy pietro z osobnym wejściem.
    nie wiem jak to sie ma teraz do meża rodzeństwa. Wiem ze wpakowałam się w
    bagno ale 2 lata temu wydawało mi się że to bardzo proste...... eh, a czy mozesz
    mi przyblizyć tak mniej więcej jaki czeka mnie koszt załatwienia tych formalności z
    podziałem budynku, notariuszem i założeniem KW. PROSZĘ !!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info