    From: Norbert <n...@U...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wpłacanie utargu sklepu przez pracownika
    Date: Tue, 03 Jun 2008 13:36:56 +0200

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 09:39
    > (autor Ryba
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g22st7$qe9$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > w ogóle

    > A kto to ma robić, jak nie pracownik?

    Wlasciciel sklepu, a jak pracownik w leb dostanie i go okradna to
    myslisz ze do kogo bedzie pretensja?
    Wkurwia mnie takie cos bo moja zona pracowala w spolce gdzie tez musiala
    raz na kilka dni wplacac pieniadze do banku. Spolka ogromna a nie stac
    ich kurna bylo na wynajecie konwoju ktory przejechalby sie co drugi
    dzien po okolo 100 punktach w warszawie i kase odebral.
    Jedna dziewczyne okradli i pobili brutalnie.
    Zero reakcji spolki. Jeszcze jej kazali oddawac w ratach to co jej
    ukradli debile.
    I tez ludzie sie bali cos powiedziec bo zwolnia itp.
    A figa. Wystarczylo pismo do spolki z podpisem pracownikow z rejonu w-wy
    odpowiednim uzasadnieniem. Teraz pieniazki zbiera przedstawiciel ktory
    jezdzi autem. Tez glupota bo powinna to robic ochrona ale przynajmniej
    pracownikom nic juz nie zagraza.
    Wlasciciel spolki obcokrajowiec nie mial pojecia ze mu takich praktyk
    nie wolno. U niego w kraju bylo to na porzadku dziennym.