  • Data: 2008-06-03 13:17:51
    Temat: Re: wpłacanie utargu sklepu przez pracownika
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ryba pisze:
    > Jak narazie pracownik nie odmówił transportu.
    > Ale nie zawsze jest możliwym codzienne wpłacanie utargu.
    > Opisałem to dokładnie w poprzednich wiadomościach.
    >
    > Od pracodawcy był ogólny e-mail do wszystkich kierowników,
    > ze utarg ma być wpłacany codziennie pod groźbą zwolnienia
    > dyscyplinarnego. Oraz że juz dwie osoby (nie wymienione z nazwisk)
    > zostały z tego powodu zwolnione. Mail ma być wg mnie straszakiem.

    No i podziałał.
    Brawa dla szefa za socjotechnikę bo realna groźba to nie jest.
    W dzisiejszych czasach nie da sie obronić dyscyplinarki jak pracownik
    nie pije, nie kradnie, przestrzega BHP, do pracy przychodzi na czas i
    jeszcze coś w tej pracy robi.

    Jakby ktoś miał odrobinę ikry to by zażądał tego "polecenia" na piśmie,
    z podpisem.
    A Ty twierdzisz że to nie o asertywność chodzi???

    Jak się nikt nie doważy nawet oficjalnie spytać o rekompensatę za pracę
    w dzień wolny, o ubezpieczenie pieniędzy w transporcie, o
    odpowiedzialność przewożącego gotówkę to jakiej rady oczekujesz?

    Przecież nie ma takiej metody żeby bezboleśnie problemowi zaradzić.
    Owszem, pracodawca łamie praw pracowników. A pracownicy siedzą cicho
    więc widać akceptują takie traktowanie.
    Czekają aż zjawi się mesjasz i złego szefa razi gromem?

    Chyba tak, bo każda inna opcja wymaga zaryzykowania dalszej kariery
    (sadząc po opisie to za duże słowo chyba) w tej firmie. Ergo trzeba
    odrobiny asertywności i może jakiejś zbiorowej inicjatywy.
    Wszystkich kierowników dyscyplinarnie nie zwolnią, chyba że zarząd chce
    popełnić zawodowe harakiri.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl