  • Data: 2005-07-13 16:11:56
    Temat: Re: wniosek o zabezpieczenie powództwa
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9692B9C2449DDgoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > "jaQbek" <j...@n...pl> naskrobał/a w

    > Całego majątku nie trzeba, ale trzeba określić sposób zabezpieczenia,
    > kwotę jaką chcesz zabezpieczyć i uprawdopodobnic, ze to zabezpieczenie
    > nie jest tylko twoja zachciewajka.

    Czy byłbyś tak dobry i dał mi jakiś przykład ? Jakie moga być sposoby
    zabezpieczenia powództwa ? I czy w tym wypadku, jeśli jest to pozew
    przeciwko spółce cywilnej, zabezpieczany powinien byc majątek spółki, czy
    jej wspolników ?
    Czy wystarczającym powodem złożenia wniosku może być fakt, że w ubiegłym
    miesiącu był problem z terminowym otrzymaniem wynagrodzenia, a w tym nadal
    go nie otrzymałem (mimo rozwiązania umowy), gdyż zdaniem wspólników konto
    firmy jest puste.