    From: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Date: Thu, 13 Oct 2005 10:27:46 +0200

    Hi!!!

    Dnia Sun, 09 Oct 2005 13:07:01 +0200, krys napisał(a):

    > Ale nie trzeba by płacic tej osobie uprawnionej zasiłku z opieki, skoro
    > tatus odpracował.
    >
    > A po co? Przyjdzie druga zmiana i przeypie gore z powrotem a miejsce i
    > tak w kólko. Zresztą, to nie musi byc góra ppiacu, Równie dobrze moze
    > to byc posprzątanie okolicznych rowów, lasów, sortowanie śmieci etc, w
    > każdej gmienie na pewno jest cała masa prac, na które zawsze zabraknie
    > forsy, a które taki ktos mogłby wykonać, przy okazji spłacając własne
    > zobowiazania. I nie byłoby demoralizacji"a co mi tam, posiedzę, a nie
    > zapłacę"

> [...]

    A ja znam nie jedną sytuację, gdy rodziny bez prayc i kasy decydowały się
    na desperacki krok - żona podawała męża o alimenty. Był wyrok, był
    komorniki, były alimenty z sądu alimentacyjnego (czy jak to się tam wtedy
    nazywało). A małżeństwo dalej żyło w zgodzie.
    Jeśli wprowadziłoby się Twój pomysł w życie to takich przypadków byłoby
    znaaaaaacznie więcej.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski