    From: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Date: Sun, 09 Oct 2005 11:17:19 +0200

    krys napisał(a):

    > Nie płacą bo nie chcą płacic. Ja tam bym ich do więzienia nie wsadzała,
    > po co maja miec jeszcze wikt, opierunek i ciepłą celę na koszt
    > podatnika. za to w każdej gminie powinna byc usypana góra piachu i
    > łopata, i taki biedny, nie mający pracy alimenciarz mógłyb ta kupe
    > przesypywac z miejsca na miejsce, do czasu, aż odrobi alimenty. Mniej

    W jaki sposób mógłby odrobić alimenty przesypując bezsensownie górę
    piachu???

    > by nas wszystkich to kosztowało, a przewiduję, ze nagle Ci biedni, nie
    > płacący znaleźliby normalna pracę.

    Czyli uważasz, że koszt utrzymania więźnia jest większy od kosztu
    utrzymania więźnia plus płacenie mu za przesypywanie góry piachu?

    Poza tym jeśli na kogoś nie działa motywująco kara więzienia, to
    uważasz, że przestraszy się jakichś-tam robót? Nie oszukujmy się, do
    kamieniołomów nikogo nie zapędzimy...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz