  • Data: 2005-10-09 11:11:49
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał(a):

    > I mam jeszcze pytanie: w jaki sposób chcesz kogoś *zmusić* do
    > pracy?

    A jak zmuszasz do stawienia się pod bramą wiezienia? Ostatecznie mozna
    mu przywiązać kulę u nogi i zapowiedzieć, że za X godzin ta góra ma być
    w drugim miejscu, a jak nie, to bedzie tam stał do us... śmierci;-)

    BTW - takich rozwiązań nasze prawo nie przewiduje, a szkoda. Może
    skończyły by się "mi się należy i koniec."*

    * dotyczy równiez tzw. pomocy społecznej , IMHo powinna byc ta pomoc
    "pod warunkiem" - my ci damy to i tamto, ale ty zrób na naszą rzecz to
    i owo.
    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson