  • Data: 2005-10-09 10:31:03
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał(a):

    > W jaki sposób mógłby odrobić alimenty przesypując bezsensownie górę
    > piachu???

    A kto płaci za jego papu w pierdlu, ogrzewanie celi, prąd, pensje
    klawisza? Państwo, czyli my. To lepiej te pieniądze zamiast na wczasy
    dla alimenciarza przeznaczyć na przesypywanie góry piachu z miejsca na
    miejsce. Zapłacić 4 zł za godzinę, dać odpowiednią ilość godzin do
    odpracowania , zapłacić alimenty i wysłać na drzewo.

    > Czyli uważasz, że koszt utrzymania więźnia jest większy od kosztu
    > utrzymania więźnia plus płacenie mu za przesypywanie góry piachu?

    Nieee, jakiego więźnia? Po co go więzić, skoro moze odpracować te
    alimenty?

    > Poza tym jeśli na kogoś nie działa motywująco kara więzienia, to
    > uważasz, że przestraszy się jakichś-tam robót? Nie oszukujmy się, do
    > kamieniołomów nikogo nie zapędzimy...

    Nie chcę go przestraszyć, chcę dokładać do jego dzieci jak najmniej i
    zmusić go do łożenia na nie. Choćby przez to, że zamiast płacic za jego
    utrzymanie w więzieniu jakieś 1500, dam mu do łapy tych 500 zł,( a
    nawet nie jemu, tylko prosto na konto dziecka) za które on będzie
    musiał pomachać solidnie łopatą.

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson