eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo= wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ?? › Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
  • Data: 2004-10-12 20:59:29
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "=PiNo=" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : > 2.) Czy muszę zgłaszać się do straży miejskiej, która swoje wezwanie
    : > zamieściła później jeżeli już byłem (na razie teoretycznie) na
    : policji?
    : >
    :
    : Niestety tak, jednak myślę, że wystarczy tam okazać wezwanie wystawione
    : przez Policję i wyjaśnić, że dotyczy to tej samej sprawy
    : Swoją drogą kolejny "inteligentny inaczej", (podobnie jak większość z
    : nich), strażnik miejski dublujący wezwanie. W tym są dobrzy - w
    : tropieniu źle parkowanych aut. Natomiat jeszcze lepsi są w spier....niu
    : z miejsca gdzie coś się dzieje i wymagana jest ich interwencja.

    A nie mogą domagać się aby jeszcze zasilić kasę miejską, a nie tylko
    policyjną ?

    : Najbardziej chory wymysł - Straż Miejska. Ich etaty lepiej byłoby
    : przekazać dla Policji
    : Pozdrawiam.
    :
    :
    : --
    : "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"
    :
    : Pozdrawiam: Sonn
    :