eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo= wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ?? › Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
  • Data: 2004-10-12 21:48:02
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale oni robią tylko to.

    E tam!
    To to nic, ostatnio na dworcu centralnym godziny szczytu popołudniowego -
    widzialem taka sytuacje:
    Narkoman na haju (ze zwidami i smiejący sie co jakis czas) zaczepia ludzi.
    Lapie ich za rekawy, torby...
    Idzie tzw. patrol mieszany (jeden strazak i jeden policjant) - narkoman
    łapie strażaka z rękaw
    mowi mu cos o pieniadzach, ten odrywa jego reke od swojego rekawa i ida
    dalej...
    Wiem, wiem wykonywali niecierpiące zwłoki czynności służbowe i nie mogli
    zająć sie tym człowiekiem...

    A za niedługo w Warszawie bedzie jeszcze lepiej, bo straż miejska będzie
    zmieniała koguty z pomarańczowych na niebieskie....
    --
    KP