eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo= wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ?? › Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
  • Data: 2004-10-12 21:15:26
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ckhfd8$3uc$2@news.onet.pl...
    > Sonn wrote:

    > Ktoś musi to robić.
    > I właśnie od tego jest SM.

    Ale oni robią tylko to.

    > Na przykład?

    Służę. Trzech nawalonych wyrostków zaczepia przechodniów w naszym parku
    miejskim. Ok. 100 m od nich stoi 2 strażników i nie ma siły żeby nie
    widzieli zachowania gówniarstwa. Co robią, rączo podbiegają do mojej
    znajomej. która wychodziła z parku z psem i wypisują jej mandat za
    wprowadzenie psa do parku, po czym szybciutko wycofują się na drugą
    stronę ulicy i sprawdzają karty parkingowe za oknami samochodów
    odchodząc w kierunku centrum. Gnojkom w parku nawet nie zwrócili uwagi.
    Dopiero któryś z przechodniów zadzwonił po Policję. Podjechał radiowóz,
    wysiadło 2 panów z Wydz. kryminalnego, wzięli gówniarstwo za szmaty i
    zabrali na komendę. Dalsze losy strażników nie są mi znane bo szybko
    zniknęli za rogiem. Wystarczy? Rozpocznij nowy watek nt "Straż Miejska"
    to zobaczysz do czego tak naprawdę są powołani. Z tym, że to NTG.
    Pozdrawiam.

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn: GG 9257880