eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo= wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ?? › Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
  • Data: 2004-10-12 21:57:43
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DaMoN" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ckhiub$2v51$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy z praktyki znane Ci sa moze jakies "zonki" w przeplywie informacji
    > miedzy policja a SM ?
    > Tzn. czy udalby sie manewr np. telefonicznego poinformowania obu tych
    sluzb
    > ze sprawe zalatwila juz wlasnie "ta druga" ? :)

    Nie mam doświadczenia w tej sprawie, ale SM podchodzi dość poważnie do
    swoich mandatów, i raczej będą sprawdzać. Co do Policji, to nie wiem. Wiele
    zależy od policjanta. Ale z drugiej strony jak się sprawa rypnie i trafiłbyś
    na mnie, to wniosek do sądu masz murowany z opisem kombinacji, bo mandat to
    mało. :-))