eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo= wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ?? › Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
  • Data: 2004-10-12 21:36:26
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ckhhme$60e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie, popełniłeś wykroczenie za które już raz zostałeś ukarany (mandatem
    > lub pouczeniem ze strony policji). podstawowa zasada prawa "ne bis in
    > idem" - nigdy 2 razy za to samo. jeśli będą się upierać, to nie
    > oprzyjmuj żadnego mandatu. niech skierują sprawę do Sądu grodzkiego i
    > wtedy mogą ci nagwizdać.

    Z ciekawosci - moze ktos bedzie wiedzial.
    Zgodnie z powyzsza zasada udaje sie i na policje i do SM. Zalozmy ze pojde
    na policje i powiedza 50zl - powiem ze przemysle temat i wroce jutro.
    Pojde do SM - tutaj wspanialomylnie kupia np. bajke o awarii samochodu i
    zaproponuja "pouczenie".
    Co wtedy ? Policja moze mi juz ... ?

    P.S. Bo rozumiem ze jak dobrowolnie zglosze sie na policje i spytam o co
    chodzilo - a oni zaproponuja mandat to moge zastanowic sie chwile (pare
    godzin) czy madnat przyjme czy tez chce isc z nimi do s. grodzkiego ?

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN