eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo= wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ?? › Re: = wezwanie za wycieraczk? w samochodzie - co z tym zrobia ??
  • Data: 2004-10-12 20:55:48
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczk? w samochodzie - co z tym zrobia ??
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nawet jeśli samochód tam stał, to niech udowodnią mi, że to ja
    > postawiłem...
    >
    > KG

    Oczywiście że Ty postawiłeś. A raczej dopchnąłeś, popsuła sie gadzina. Jak
    przyjechałeś z sąsiadem żeby cie odholował to zapalił i pojechałeś. To coś z
    prądem było związane bo nie działały awaryjne światła. Zadnego wezwania nie
    widziałeś. Za to ktos zwinął trójkąt ostrzegawczy. Postawiłeś go przy
    samochodzie żeby było wiadomo że zepsuty. Potem się dowiedziałeś że trzeba
    takie zaciski przy akumulatorze wyczyścić. I to by było na tyle względem
    durnowatych wezwań bez potwierdzenia odbioru. A tak na marginesie to chciałbym
    zauważyc że w moim mieście poustawiało znaki że że jak się zaparkuje to auto
    może byc odholowane. I co i gó... . Źle zaparkowane samochody jak stały tak
    stoję. Typowo polskia głupata. Wyciągnąć szabelkę i nią pomachać. Tomek