  • Data: 2006-08-25 08:19:33
    Temat: Re: wezwanie na policje
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.08.2006 tomek <a...@m...kota.pl> napisał/a:
    > Mam takie pytanko. Pare dni temu zatrzymala mnie policja, odmowilem
    [...]

    A ja mam nieco podobne pytanie - na poczatku czerwca zlapala mnie policja
    za brak pasow. Poniewaz stalo sie to na skrzyzowaniu, gdzie rozpialem
    sie tylko na chwile, zeby sie przeciagnac, a panowie z policji byli
    bardzo nieuprzejmi, emocje wziely gore nad rozsadkiem i madnatu
    oczywiscie nie przyjalem.

    Panowie policjanci, stwierdzili, ze w takim wypadku, pomarnuja mi troche
    czasu i zabrali mnie na komisariat, celem przesluchania (?!),
    ale na miejscu okazalo sie "ze nie ma mnie kto przesluchac". Stwierdzili,
    ze dostane wezwanie w innym terminie, a sprawa zostanie standardowo
    skierowana do sadu grodzkiego.

    Za kilka dni mijaja juz 3 miesiace od tego zdarzenia. Zadnego wezwania
    nie dostalem, ani nic nie wskazuje na to, zeby sprawa sie ktos zajmowal.
    Zapomnieli? Czy dalej mnie moze cos spotkac?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *