  • Data: 2006-08-25 10:10:11
    Temat: Re: wezwanie na policje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek" <a...@m...kota.pl> napisał w wiadomości
    news:ecmfe6$lj3$1@news.lublin.pl...

    > A przy okazji, facio oskarza mnie o wykrocznie z art. 97 KW. Czy w tym
    > artykule faktycznie miesci sie wykroczenie polegające na wyprzedzaniu na
    > skrzyzowaniu?

    Tak. Zresztą sam sobie rzuć okiem do taryfikatora:
    http://artgola.webpark.pl/kodeks/

> [...]
    > ale sytuacja na drodze nie stwarzała żadnego zagrożenia (znakomita widoczność,
    > droga prosta jak drut na conajmniej 2 kilometry, a to skrzyzowanie bylo z
    > dróżką podrzędną dochodzącą do mojej z prawej strony). Formlanie wiec
    > przekroczyłem linię ciągłą (pojedynczą) ale rozsądek (który chyba też trzeba
    > brać pod uwagę) podpowiadał aby wykorzystać dobre warunki na drodze do
    > wyprzedzenia TIRa ktore jak wszyscy wiedzą są dużym zagoreżeniem na drogach.
    > Nie wiem czy w takiej sytuacji mam szansę się wybronic przed sądem...

    No to ten "gnojek" pewnie myślał, czy czasem nie dać Ci mandatu za dwa
    wykroczenia. Bo jednocześnie przekroczyłeś również ciągłą linię, a to osobne
    wykroczenie z wyprzedzaniem nie mające nic wspólnego. Razem mógł Ci zaproponować
    1.000 zł i 1 + 5 = pkt. Ale nie chciał kopać leżącego, a Ty tak publicznie o nim
    piszesz.