  • Data: 2006-08-24 17:42:11
    Temat: Re: wezwanie na policje
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek" <a...@m...kota.pl> napisał w wiadomości
    news:eckd8g$g9v$1@news.lublin.pl...
    > jesli w tym liscie jest data wezwania, to jest to raczej nie wczesniej niz
    > za 3-4 tygodnie .Jestes pewien? Rzecz dotyczy odmowy przyjecia mandatu -
    > po 14 dniach od zdarzenia mandatu juz byc nie moze.
    I nikt nie wzywa na policję, żeby dać mandat, ale, żeby przesłuchać jako
    sprawcę wykroczenia w celu skierowania sprawy do Sądu Grodzkiego.

    > Wiec przypuszczam, ze termin przesluchania wypadnie przed upływem 14 dni
    > od zdarzenia a wiec w terminie kiedy mnie nie bedzie w miescie. Ale moze
    > sie myle.
    Sądzę, że termin na wezwaniu jest ustalony na ponad 1 tydzień, ale od czego
    są telefony i możliwość ustalenia ponownego terminu, zgodnie z ustaleniem z
    tym policjantem.
    ZiPi