  • Data: 2004-12-20 00:41:19
    Temat: Re: wezwanie na komisariat :)
    Od: fi5h <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Jak jej nie straszycie i jej nie grozicie, to raczej dowieść Wam tego nikt
    > nie zdoła. Znam wiele sytuacji, gdy groźby mają faktycznie miejsce, lecz
    > dowieść ich nie sposób. Tak więc chwilowo bym się nie porzejmował.

    no wiesz, ja k5 osob zezna ze slyszalo to co ona zeznala to chyba moga
    byc wiarygodni, bo jak tu sie bronic skoro skladaja nieprawdziwe
    zeznania a tego to im nie udowodnie przeciez, z drugie jstrony kto komu
    grozi przy obcych ludziach heh :)

    > Może ja nie zajmę stanowiska w sprawie wypowiedzi rzeczonego policjanta.
    on przekazal tylko to co ona powiedziala i po jego minie wnioskowalem ze
    sam byl zaskoczony i chyba rozumie ze tu z jakims przekretem mamy do
    czynienia. W koncu czy jak oddamy jej kase t oona nagle przestanie sie
    nas bac czy jak :)

    Jutro moja sasiadka idzie zlozyc doniesienie ze ona ja straszyla, mamy
    na to swiatkow i faktycznie mowila nawet przy przesluchaniu ze wpadnie
    jej do sklepu i wszystko zabierze :D lol :D
    Do tego grozila przez telefon ze nas spali itp :)

    Tak czy siak nie chce i sie ganiac po sadach ale bedzie chyba trzeba :)

    --
    fi5h