  • Date: Wed, 09 Jun 2010 14:35:48 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wezwanie do wykupienia weksla [info dla poreczyciela]

    Massai pisze:

    > Ciekaw jestem też kto pisze tezy do tych wyroków.

    Nie wiem, może jakiś student sobie w ten sposób dorabia? I to
    niekoniecznie student prawa ;)

    > Bo ta która jest przy tym wyroku - jest PRZECIWIEŃSTWEM orzeczenia.

    Wiesz, jak sędziowie potrafią radośnie stwierdzać, że bezprawne (także
    wg. sądu) żądania należy spełniać, bo inaczej "może dojść do zaognienia
    sytuacji" (ciekawe, czy ta pani sędzia, jak jej jacyś "bardzo
    towarzyscy" panowie złożą seksualną propozycję, to posłucha własnej
    sentencji i nie będzie protestować, że to jakiś "gwałt" ;-> ), mają
    problemy z dodawaniem i nie widzą nic dziwnego w jednej osobie
    jednocześnie znajdującej się w dwóch miejscach...

    Ale co można zrobić? Powywieszać? Nie wolno ;-/