  • Data: 2010-06-10 07:35:29
    Temat: Re: wezwanie do wykupienia weksla [info dla poreczyciela]
    Od: agata <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A rozmawiałeś z osoba, która to ten kredyt zaciągnęła? Znasz tą osobę?
    > Wiesz dlaczego nie spłaca? Może ta osoba ma chwilowe problemy, które się
    > uda szybko rozwiązać.

    No właśnie problem w tym, że do początku czerwca miałam z nim stały
    kontakt, widywaliśmy się kilka razy w tygodniu.
    A teraz jak wyszła cała sprawa ... zapadł się pod ziemię. Dlatego zła
    jestem, że nikt mnie o sprawie od stycznia nie poinformował...

    Wczoraj byłam w ARR i niestety na wekslu widnieje moje nazwisko jako
    poręczyciel:( :/