  • Data: 2010-06-10 06:20:59
    Temat: Re: wezwanie do wykupienia weksla [info dla poreczyciela]
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.06.2010 12:03, agata wrote:
    > Witam,
    >

    > Gdyby ktoś z was mógł poradzić mi co zrobić i jakie kroki
    > przedsięwziąć, żeby skutki ewentualniej spłaty były jak mniej dla mnie
    > odczuwalne

    A rozmawiałeś z osoba, która to ten kredyt zaciągnęła? Znasz tą osobę?
    Wiesz dlaczego nie spłaca? Może ta osoba ma chwilowe problemy, które się
    uda szybko rozwiązać.

    Osobiście jak bym prosił o żyrowanie kogoś to czuł bym się zobowiązany o
    poinformowanie tej osoby o problemach ze spłatą, oraz do oddania
    wszelkiej kasy którą ta osoba musiała oddać.

    Ja to widzę tak że jak Ty przejmujesz spłacanie i spłacisz kredyt to
    otrzymasz ten weksel podpisany przez kredytobiorcę, więc masz jakieś
    papier, który może dać Ci nadzieje zwrotu poniesionych kosztów.