  • Data: 2010-06-11 06:11:45
    Temat: Re: wezwanie do wykupienia weksla [info dla poreczyciela]
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka pisze:
> [...]
    prawdopodobieństwem 100%, czy tylko 2%. Czy przez ulicę też nie
    przechodzisz, bo masz 0,001% szans na śmierć?

    > Jak oceniasz prawdopodobieństwo, że za rok możesz popaść w kłopoty
    > finansowe? - 0%? 2%? 10%? 50%? 100%?

    Co to ma do rzeczy? Idąc tym tropem, dawanie wszelkich kredytów by
    zamarło, bo zawsze jest jakaś szansa, że w czasie jego spłaty nasza
    sytuacja się pogorszy.

    > To samo pytanie - odnośnie śmierci. Własnej. Bo wtedy np nie mógłbyś
    > spłacic swojego teoretycznego kredytu i musiałby go spłacic poręczyciel.
    > Tak?

    No i co w związku z tym?

    > Są to sprawy nie do przewidzenia wg mnie. Dlatego nie należy się
    pakować w
    > sprawy nie do przewidzenia.

    Znów powtarzasz te same błędne argumenty. Nie do przewidzenia jest,
    czy wsiadając do samolotu, z niego wysiądę, co jednak wcale nie oznacza,
    że do samolotu nie należy wsiadać.

    --
    Liwiusz