  • Data: 2007-04-19 11:27:30
    Temat: Re: weksel/samochód służbowy
    Od: Marchefkowy <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Kwi, 13:05, r...@w...pl wrote:

    > - okazało się, że weksel będzie na kwote 10 tys zł, i będzie dotyczył
    > sytuacji jak wspomniałam wyżej "przywłaszczenia auta przeze mnie po
    > zakończeniu stosunku pracy". Powiedziano mi, że w razie wypadku,
    > kradzieży auta (przez inną osobę niż ja:) ) itp auto będzie
    > ubezpieczone w 100 %.

    > Ania.

    mnie to smierdzi... No bo jak? Przywłaszczysz sobie samochód i co?
    Sciagna z weksla i auto bedzie Twoja wlasnoscia? Uruchomią weksel i
    podadza Cie na policje ze ukradlas? Wg. mnie bedzie wykorzystane w ten
    sposob ze podczas rozwiazania umowy i zdawania samochodu oni stwierdza
    ze tapicerka jest obita, kolpaki porysowane, wpisza duzą kwote ktora
    bedzie odpowiadala "wymianie wszystkich zniszcoznych czesci" i po
    zabawie. Zastanow sie lepiej...

    pozdrawiam.