  • Data: 2009-06-04 09:14:42
    Temat: Re: wczasy pod gruszą dla emerytów/rencistów
    Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Wtedy (brak obowiązku tworzenia ZFŚS) rościłaby o świadczenie urlopowe :)
    > Zaraz pewnie się oburzysz że to nie jest obowiązkowe :)
    > Faktycznie ni jest obowiązkowe ale tylko w określonym przypadku :)))
    > A jakim? Poszukaj :)
    > Podpowiem tylko że u znanych mi prywatnych pracodawcach którzy nie maja
    > obowiązku tworzenia ZFŚS - ŻADEN z nich nie dochował obowiązku który by go
    > zwolnił z wypłaty świadczenia urlopowego :)

    Jaki to obowiązek poza liczbą pracowników. Mój były pracodawca, jak
    tylko zmienił się przepis j.w., to oznajmił krótko przed sezonem
    urlopowym, że "pod gruszą" nie będzie, "BO NIE". Nie przyszło mi do
    głowy, aby stawiać roszczenie w tej sprawie. Firma 3 pracowników + 2
    właścicieli + 1 samozatrudniony, ktróry też w poprzednich latach
    dostawał "gruszę.