  • Data: 2009-06-04 09:43:08
    Temat: Re: wczasy pod gruszą dla emerytów/rencistów
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 11:14:42 +0200, Piotr napisał(a):

    > Jaki to obowiązek poza liczbą pracowników. Mój były pracodawca, jak
    > tylko zmienił się przepis j.w., to oznajmił krótko przed sezonem

    No to rybka dla pracodawcy :)
    A dla was (pracowników) - wypłata świadczenia urlopowego) "grusza" :)

    > urlopowym, że "pod gruszą" nie będzie, "BO NIE". Nie przyszło mi do
    > głowy, aby stawiać roszczenie w tej sprawie. Firma 3 pracowników + 2
    > właścicieli + 1 samozatrudniony, ktróry też w poprzednich latach
    > dostawał "gruszę.

    Na to 'krótko przed sezonem' sobie zmaścił :)
    Miał to zrobić do końca stycznia danego roku a nie "przed sezonem' :)
    ponadto miał to ogłosić w sposób przyjęty w danej firmie.
    Na jego miejscu nie opierałbym się na 'a mówiłem im' - tylko pisemnie
    poinformował tych paru pracowników o 'nie będzie 'gruszy' - za
    potwierdzeniem odbioru tej informacji :)