  • Data: 2009-06-04 09:12:08
    Temat: Re: wczasy pod gruszą dla emerytów/rencistów
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > No to po kiego grzyba indyczysz się tutaj:

    Chyba Cię trochę poniosło.

    > Wiesz o co chodziło z 10 dniami URLOPU ale pluć się musiałeś, chyba że
    > dopiero teraz poczytałeś w sprawie świadczenia urlopowego :)

    Wiem, odwołałeś się do nieobowiązujących przepisów o ZFŚŚ które kiedyś
    uzależniały wypłatę świadczeń od skorzystania z 10 kolejnych dni urlopu.
    Teraz jest wymagane 14 kolejnych dni kalendarzowych a więc ktoś, kto ma
    szczęście może mieć urlop w czasie gdy jest np. 5 dni wolnych w okresie
    14 dni kalendarzowych i też będzie mógł otrzymać świadczenie. Tego tylko
    dotyczyła odpowiedź.

    --
    spp