  • Data: 2023-10-16 15:51:54
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.10.2023 o 14:37, Olin pisze:

    >>> https://i.wpimg.pl/624x/filerepo.grupawp.pl/api/v1/d
    isplay/embed/dbb46b7c-f948-4b06-9ae3-2ad6012aef35
    > Stosunek liczby wydanych wiz do zezwoleń na pracę powinien być z grubsza
    > stały, więc nie ma wątpliwości, kto zaczął wpuszczać cudzoziemców,
    > równocześnie robiąc szopki na granicach, żeby pokazać, jak dzielnie ich
    > broni.

    Nie podzielam Twojego poglądu. Wizy to wizy. To zezwolenie na wjazd do
    strefy Schengen. Nawet nie wiadomo, czy wjeżdżający w Polsce będzie
    zamierzał pracować.

    > Jak masz czas, to znajdź analogiczny wykres dla wiz i zobaczymy, czy
    > przebieg krzywej będzie inny.

    BARD podał takie dane:
    | rok | ilość wiz |
    +------+-----------+
    | 2000 | 1 139 381 |
    | 2001 | 1 073 551 |
    | 2002 | 1 025 668 |
    | 2003 | 996 891 |
    | 2004 | 1 001 061 |
    | 2005 | 993 529 |
    | 2006 | 975 885 |
    | 2007 | 960 559 |
    | 2008 | 952 203 |
    | 2009 | 953 616 |
    | 2010 | 924 694 |
    | 2011 | 900 021 |
    | 2012 | 868 458 |
    | 2013 | 858 187 |
    | 2014 | 843 613 |
    | 2015 | 822 505 |
    | 2016 | 800 658 |
    | 2017 | 782 042 |
    | 2018 | 764 638 |
    | 2019 | 748 138 |
    | 2020 | 600 000 |
    | 2021 | 790 000 |
    | 2022 | 1 200 000 |

    Skok w 2022 roku może być zarówno skutkiem końca COVID, jak i afery
    wizowej.

    > Już była tabelka, że przez 2.5 roku wydali 250 ty. wiz dla Azjatów i
    > Afrykanów, więc nie zamydlaj sprawy Ukraińcami.

    Piszę, co widzę. W powiecie mieszka niewielu Azjatów, a ciemnoskórych
    kojarzę trzech. Nie neguje, że w innych rejonach to może być problem,
    ale ja wokół siebie go nie dostrzegam.

    --
    (~) Robert Tomasik