  • Data: 2023-10-17 12:10:14
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Oct 2023 12:00:15 +0200, Olin wrote:

    > Nie podzielam Twojego niepodzielania. Nie widzę powodu, czemu w jednym roku
    > wizy pracownicze miałoby dostać, przykładowo, 90% aplikujących, a w innym
    > 20%.

    Czasy sie zmieniły, albo Covid choczby ..

    > Jesteś nieocenionym źródłem informacji i pewnie dlatego podałeś całkowitą
    > liczbę wiz, a rozmawiamy o imigrantach zarobkowych.
    > Naturalnie bez odnośnika, żeby można było sprawdzić.
    >
    > Tu masz linkę, jak wypadamy na tle UE:
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/polska-roz
    daje-wizy-na-potege-jestesmy-liderami-sciagania-cudz
    oziemcow/4jp03n7

    > Bijmy na głowę wszystkich.

    A ile w tym Ukrainców? Białorusinów?
    Koreanczyków to chyba mało.

    > No właśnie. W ramach ewentualnej relokacji Polska dostałaby promile tego,
    > co PiS sprowadził za łapówki, ale uchodźcy z klucza UE wywołują histerię u
    > suterena,

    No ale moze na pierwszych nam zależy, na drugich nie ..

    A swoj drogą - dane, jesli prawdziwe ... to chyba jakies dziwne.
    W Niemczech brakuje rąk do pracy ... ale może sobie bez wiz radzą -
    wystarczy "Nowa Unia".

    > a kiedy setki tysięcy dadzą w łapę władzy ludowej, to nagle są
    > fajni, bo pracują i płacą podatki i nawet specjalnie nie rzucają się w
    > oczy.

    Po prawdzie ... jaki mamy interes w tym, zeby zapłacili Łukaszence?
    Tamtych zablokować, sprowadzic tych, ktorzy zapłacą właściwej osobie
    :-)

    A dalej ... rzucają sie w oczy? Ukraincy owszem, tzn bardziej w uszy
    niz w oczy ...

    > Radosław pewnie się poci i nie śpi, żeby nie zgwałcili jego kobiet, ale
    > zupełnie mi go nie żal, bo jest prymitywem i odstręczającym rasistą, więc
    > ma za swoje. Widocznie tępa propaganda trafia w jego potrzeby emocjonalne i
    > dlatego mówi pisowskim telewizorem.

    Ale w Niemczech ponoc ilość gwałtów wzrosła.

    Poprzednia fala była chyba gdzies w latach 90-tych, ale to przeciez
    nie ci obecni ...

    J.