  • Data: 2003-11-06 15:02:44
    Temat: Re: warta - odszkodowanie
    Od: "Lord" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdybyś jechał wolniej to być może również do wypadku by nie doszło.
    > Powalczyć z ubezpieczalnią zawsze warto.Niczym nie ryzykujesz.

    wypadek byl nieunikniony albo w bok goscia albo na przeciwny pas na
    czolowke
    ps. biegly okreslil predkosc na podstawie zdjec aut i ich uszkodzen ! nie
    widzial nawet aut na wlasne oczy. W sadzie probowalem podwazyc jego pionie
    ale niestety nie dalem rady bo na wszelkie pytanie z mojej strony na temat
    dlugosci drogi hamowania i jak na nia maja wplyw opony, abs itp biegly
    odpowiadal ze to bez znaczenia !!!