eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy towar - wymiana na nowy?Re: wadliwy towar - wymiana na nowy?
  • Data: 2007-12-01 12:31:12
    Temat: Re: wadliwy towar - wymiana na nowy?
    Od: "Andrzej" <s...@i...the.space> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Zauważyłem, przy okazji, że praktycznie
    > > wszystkie reklamacje przyjmowane są na gwarancję producenta, a więc
    > > sklep umywa rączki - w razie czego.
    >
    > Przecież możesz sam powołać się wobec sprzedawcy na niezgodność towaru
    > z umową i sprzedawca nijak nie może tego przyjąć "na gwarancję
    > producenta".

    Napiszę to samo jeszcze raz, ale tak, żeby każdy mógł zrozumieć:\

    Stojąc w kolejce do punktu reklamacyjnego, zauważyłem, że kobieta
    przyjmująca reklamacje nawet nie informowała o możliwości przyjęcia
    reklamacji na "niezgodność towaru z umową". Wszystkim jak jeden mąż
    wpisywała czas naprawy "21 dni roboczych" (bez zaglądania w gwarancję),
    a ludzie jak te stado baranów podpisywali się pod tym i brali, co im
    pani z okienka wcisnęła.

    Czy teraz wyjaśniłem wystarczająco?

    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1