  • Data: 2007-12-01 21:31:51
    Temat: Re: wadliwy towar - wymiana na nowy?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej napisał(a):

    > miesiąc,

    > Napisz coś więcej. Może mnie to czegoś nauczy.

    Nic wielkiego. Wyglądało to tak:

    1. Reklamacja z tytułu niezgodności z umową i żądanie zwrotu gotówki (+
    uzasadnienie dlaczego zwrot gotówki, a nie naprawa lub wymiana)
    2. Uznanie reklamacji przez sprzedajacego poprzez nieudzielenie
    odpowiedzi w ciągu 14 dni
    3. Wysłanie do sprzedawcy wezwania do zapłaty
    4. Pozew do sądu
    5. Po wydaniu przez sąd nakazu zapłaty sprzedawca spełnił żądanie.

    W warszawskich sądach na nakaz zapłaty zazwyczaj czeka się około
    miesiąca, dwóch, nie jest zatem prawdą, że na sprawiedliwość trzeba
    czekać latami. Zazwyczaj nie trzeba.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz