    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uznanie ojcostwa
    Date: Tue, 15 Dec 2009 16:09:15 +0100

    W dniu 2009-12-15 15:25, przypadek pisze:

    > A z czego miałaby wynikać potrzeba?

    A z czego miałby wynikać że nie potrzeba? Mój argument to to, że za
    życia ktoś musi się zgodzić na takie działania wobec jego osoby. Nie
    wydaje mi się żeby zwłoki nie podlegały już żadnej ochronie. Stosując
    analogię lub też art. 309 kpc uznałbym że wymaga się zgody jego
    spadkobierców, niejako reprezentujących jego interesy.
    Wskaż przepis w kpc który mówi że można robić cokolwiek ze zwłokami. A
    kpk jest (art. 209 kpk), a w kpc nie. I jak z tego wniosek można by
    wyciągnąć?

    --
    @2009 Johnson