  • Data: 2010-05-17 20:10:07
    Temat: Re: uwowa wynajmu mieszkania - 4 pytania
    Od: Karol <K...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-17 21:23, fred pisze:

    > 2) majemca napiera na umowe czasowo nieograniczona, czy umowa na czas
    > nieokreslony w jakis sposob uwiazuje mi rece?
    > mieszkanie chce sobie sprzedac za jakies 3-5 lat.

    Wiedz, że w skrajnym przypadku umowy na czas nieokreślony jeżeli najemca
    terminowo reguluje wszelkie opłaty wobec Ciebie, a Ty chcesz mu
    wypowiedzieć umowę najmu z dowolnego powodu (poza jednym: chciałbyś tam
    zamieszkać) to okres wypowiedzenia wynosi trzy lata...

    Zainteresuj się niedawno wprowadzonym najmem okazjonalnym, zachodu z tym
    troszkę więcej, ale bezpieczeństwo większe...

    I kolejna rada (z autopsji) - umowę radzę spisać u notariusza - opłata
    niewielka (płaciłem bodajże 150zł + VAT), ale zyskasz miano
    wynajmującego, który nie boi się sięgnąć po wszystkie ustawowe środki
    prawne wobec niesolidnych najemców...

    Karol