eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie › Re: ustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie
  • Data: 2006-08-04 10:42:32
    Temat: Re: ustawa o ochronie danych osobowych a dane umieszczone w necie
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 3 Aug 2006 17:24:44 +0200, w...@p...onet.pl napisał(a):

    > nie???
    > a umowa o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych to niby na lokal jest?

    Na umowie telefonu który mam jest nazwa firmy w której pracuję.
    Na umowie drugiego telefonu który mam jest nazwa firmy klienta
    (a może nie bo to prepaid).
    Telefon na który ja zawarłem umowę leży w torebce mojej żony.
    Kilka miesięcy temu dwa pierwsze telefony "należały" do innych
    pracowników. Za kilka miesięcy pewnie też będą należeć do innych.
    Gdzie masz jakieś stałe powiązanie?

    Co do e-maila jest inaczej - firma zakłada mi mi skrzynkę, po odejściu
    z pracy ją kasuje. E-mail może być w miarę unikalny - numer telefonu
    nie bo bo po okresie kwarantanny wraca "do obiegu" u innego klienta.

    Pozdrawiam,
    Henry