  • Data: 2020-12-21 19:42:26
    Temat: Re: ustawą czy rozporządzeniem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fe0ce52$0$552$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 21.12.2020 o 13:02, J.F. pisze:

    >Też nie. Ustawą to ustawą. A nie że ustawa na podstawie której
    >minister

    Ustawa jest. I deleguje na ministra.

    Nie stosuje sie takich kombinacji ?
    Chocby czesciowych - np podatek akcyzowy - juz calkiem ustawowy, czy
    stawki wprowadza minister ?

    >wydaje rozporządzenie, że pwołuje pełnomocnika który wyda
    >zarządzenie, które z kolei p.o.remier wysra w tłicie:P

    >No to przetrzyma. Niedługo będzie rok jak gówno wpadło w wentylator.

    No ale co chcesz w ustawie - lockdown do 17 stycznia, ktora to ustawe
    prezydent bedzie mogl podpisac 20 stycznia ?

    >Tym ciekawsze, że tego nie zrobili.

    Ale co - bezterminowy lockdown ?

    Narzekales na panstwo z tektury, a tu co - ma byc z papieru ?

    >Jest upoważnenie - stan nadzwyczajny.

    Tez prawda.

    >No zobaczymy.

    Zobaczymy co zrobia, ale sie nie dowiemy dlaczego :)

    J.