  • Data: 2006-02-21 17:53:45
    Temat: Re: usprawiedliwienie nieobecnosci na rozprawie
    Od: "Paula" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy moge napisac usprawiedliwienie, ze nie moge sie stawic z
    > jakiegos powodu (praca,studia) i uwazam ze nic juz nie wniose do sprawy,
    > gdyz juz wszystko zeznalem ? czy takie cos zda egzamin ? niechce mi sie
    > jechac na drugi koniec polski po to, aby tylko potwierdzic swoje zeznania
    > (tak zapewne bedzie)

    Mam podobny problem ale zadzwoniłam do sądu i powiedziałam że przyjdę z
    dzieckiem bo nie mam opiekunki i nie zamierzam za nią płacić. Pani
    powiedziała że mogę napisać usprawiedliwienie, to wyznacza inny termin...na
    który też napiszę usprawiedliwienie/ Przecież nie będę specjalnie dla
    dziecka na ten dzień wynajmować obcej osoby do opieki. W moim przypadku musi
    sąd to uwzględnić, bo są osoby które po prostu nie mają bliskiej rodziny w
    miejscu zamieszkania .itd.
    Ciekawe za którym razem wyślą po mnie policję? :)