  • Data: 2008-12-29 16:58:09
    Temat: Re: urlop na żądanie - zaległy
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich pisze:

    > No właśnie. Chodzi o obowiązek udzielenia zaległego urlopu najpóźniej
    > do marca roku nastepnego. Urlop na żądanie nie może być zaległy,
    > dlatego jego ten obowiązek nie dotyczy.

    Ja już trochę zaczynam być zakręcony. Jestes za czy przeciw? :-)

    > Obie sa sprzeczne z przepisami.

    Pewnie stąd dowolność, ale coś trzeba ustalić. Z grubsza.

    > Nie jest. To urlop na specjalne okazje, w rodzaju "Halo praca? Dziecko
    > mi zachorowało, dzisiaj nie przyjdę". W roku należy ci się 4 dni
    > takiego urlopu i już. Nie da się tego przenosić. Bo nie.

    Przecież się nie przenosi jako taki. W następnym roku jest traktowany
    jako normalny urlop wypoczynkowy. Niezaległy.

    > Ale on jest wypoczynkowym również przed 1 stycznia.

    No właśnie uważam, że nie. Ale moja opinia jest tu najmniej istotna.
    Ważne są dla mnie wykładnie prawa. I dlatego tak mnie intryguje opinia GIP.

    --
    The Gnome