  • Data: 2008-12-29 21:16:34
    Temat: Re: urlop na żądanie - zaległy
    Od: Goomich <k...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    You have one message from: gazebo <g...@c...net>

    > Ja już trochę zaczynam być zakręcony. Jestes za czy przeciw? :-)

    Za, czy przeciw czemu?

    > Przecież się nie przenosi jako taki. W następnym roku jest
    > traktowany jako normalny urlop wypoczynkowy. Niezaległy.

    I do końca marca, a nie roku.

    > No właśnie uważam, że nie. Ale moja opinia jest tu najmniej istotna.
    > Ważne są dla mnie wykładnie prawa. I dlatego tak mnie intryguje
    > opinia GIP.

    Jest. Te 4 dni, są odjęte od 20, czy 26, ktore normalnie przysługują.

    Art. 163.
    § 1. Urlopy powinny być udzielane zgodnie z planem urlopów. Plan urlopów
    ustala pracodawca, biorąc pod uwagę wnioski pracowników i konieczność
    zapewnienia normalnego toku pracy. Planem urlopów nie obejmuje się części
    urlopu udzielanego pracownikowi zgodnie z art. 167 2.

    Zdanie drugie: "Planem urlopów nie obejmuje się części urlopu udzielanego
    pracownikowi zgodnie z art. 167 2."

    167 ze znaczkiem 2 to oczywiscie urlop na żądanie (UNZ).
    To część urlopu wypoczynkowego, wykorzystywanego na nieprzewidziane
    zdażenia, a nie dodatkowe 4 dni.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153