  • Data: 2009-02-11 19:36:05
    Temat: Re: urlop a wynagrodzenie
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ci już tłumaczono, wykorzystanie należnego urlopu wypoczynkowego nie
    > wpływa na wysokość wynagrodzenia zasadniczego.

    Może jednak mieć:
    Oto sposób w jaki liczę wynagrodzenie za urlop

    Liczymy średnią z trzech miesięcy (zasadniczej - dla uproszczenia samej)
    XI -2000
    XIII-2000
    I - 2000
    razem 6000
    średnia 2000
    Dzielę przez liczbę dni godzin
    XI - 160
    XII - 168
    I- 168
    razem 496
    średnia 165,3

    2000/165,3 = 12,10 za godzine

    w lutym korzystam z urlopu 10 dni - obowiązuje 160 godzin do przepracowania
    (20 dni)
    za 10 dni - 80 godz urlopu liczę wynagrodzenie :
    80x12,10=968

    za czas przerpacowany należy się:
    2000/160=12,50
    80*12,50=1000

    po zsumowaniu 968+1000 wychodzi mi jednak ciut mniej niż normalna
    zasadnicza.
    I tak zasadnicza jest wypłacana czyli za luty 1968 zł.
    Tak samo traktowane są inne miesięczne składniki

    Jeżeli komuś się chce to niech to przeanalizuje i wskaże błąd jeżeli taki
    jest.

    PIP kontrolowała ten sposób liczenia dokładnie 6 razy i błędu nie wskazała.

    W zakładzie w którym tak jest to liczone są jeszcze godziny ponadeymiarowe i
    nocne - ale tu jest brana średnia z 12 m-cy

    --
    PawełJ