  • Data: 2008-05-21 23:00:32
    Temat: Re: upowaznienie do odbioru przesylki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 May 2008, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Na poczcie każą ci się tym podetrzeć - jeśli tak - ścierasz się z jednostką
    > nadrzędną (ta też może być tępa) , potem walisz do rzecznika prasowego
    > (pozwoliłem sobie osobiście na tego w Krakowie) ... grzecznie przeprosili i
    > uznali rozporządzenie ministra ...

    Poczta chyba lubi "uznawać rozporządzenia ministra" :P
    Metoda druga: po zapatowaniu składamy formalną reklamację ze wskazaniem
    podstawy prawnej. Żeby jasność była, taką drogę mi zaproponowała sama
    naczelnik poczty (na widok pata oraz brak widoków, że ustąpię ;>).
    Po kilkudziesięciu dniach przychodzi pismo że faktycznie minister
    coś tam napisał i "pouczyli jednostki w całym okręgu" :P
    Ale poszło o rzecz już nieważną (unieważnianie znaczków na wekslach),
    niemniej swojego czasu opisywałem, z pocztą nie ma lekko :)

    > Czytaj tu: http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/071F8DC8

    Odpowiedź: "ale my mamy dostęp tylko do wewnętrznego itranetu" :P
    (to cytat, bo odesłałem do treści ze strony MF, a jakże).

    pzdr, Gotfryd